|
Post by Machiel on Oct 20, 2010 20:54:21 GMT 1
Gaat er iemand door de nieuwe mini's een nieuw Dark Eldar leger beginnen? Denk het niet, de Helion en Wyches zijn wel leuk. Maar ik kan ook zonder die modellen . Ik zou wel de codex willen lezen/kopen. Dat is altijd wel leuk .
|
|
|
Post by Papa Wim on Oct 21, 2010 9:21:11 GMT 1
Klopt, altijd leuk, de achtergrondshizzle.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 21, 2010 17:40:18 GMT 1
ik ga zoiezo (als in ik heb ze al gepre-ordered) een nieuw dark eldar leger beginnen. de oude modellen ga ik dan langzaam samen met de nieuwe painten en dan een extra groot leger voor apocalypse neer kunnen zetten ;D
|
|
|
Post by Sander on Oct 22, 2010 15:47:48 GMT 1
Ik in iedergeval ook niet ik wil eerst ff een legertje Impirial Gaurd.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 14, 2010 22:36:31 GMT 1
nou mijn bestelling is inmiddels alweer even binnen en ik moet zeggen ik ben helemaal in mijn nopjes. de codex is een genot om te lezen (de background is heerlijk duister) het leger opzich is ook behoorlijk naar dus daar ben ik ook best blij over, zullen waarschijnlijk het meeste last krijgen van guard wanneer die gaan voor een sloot aan mannen ondersteund door een muur van tanks, verder voorzie ik weinig problemen voor een dark eldar speler zolang hij/zij de klappen die geincasseerd dienen te worden minimaliseerd want je kan echt helemaal niks hebben.
hmmmm ja ik ben erg blij. ;D
|
|
|
Post by Machiel on Nov 14, 2010 22:45:54 GMT 1
ik heb sinds vrijdag de codex. Er staan heel wat leuke dingen in. Zeker leuk om te lezen hoe dat leger in elkaar zit .
|
|