|
Post by Paul on May 29, 2013 17:27:24 GMT 1
|
|
|
Post by Frank on May 31, 2013 9:12:42 GMT 1
Bedankt Paul, Zoals sommigen van jullie hebben gemerkt is er een nieuwe verslaving op de club. Nou hoor ik je denken, oh oh zeker net als Flames of War.... Ja en nee. Ja het is een 2e wereld oorlog spel, ditmaal in de 28mm schaal. Nee het gaat zeker niet dezelfde kant op als Flames of War, Pedro en ik zijn echt helemaal verkocht aan dit spelletje en belangrijker vinden de regels overzichtelijk, makkelijk te onthouden en soepel spelen! Games-n-Stuff in Zwolle verkoopt Bolt Action, maar zij hebben nog niet alles in hun winkel. Hier wordt wel aan gewerkt, dus best kans dat binnenkort nog veel meer op het gebied van Bolt Action te krijgen is bij hun. De prijzen verschillen niet superveel met die van de Engelse winkels voor Bolt Action. Mocht Games-n-Stuff het niet hebben, dan kan je op www.warlordgames.com bestellen. Dit is het hoofdbedrijf dat Bolt Action maakt, je kan met paypal betalen en vanaf 50 pond is verzending gratis (onder 50 pond slechts 2 pond). In ieder geval kun je altijd kijken als Pedro, ik of 1 van de anderen die nu ook zijn begonnen een potje gaan spelen. Op de gaming night zullen Pedro en ik op zaterdag zowieso potjes Bolt Action spelen. En om nog maar even te laten zien hoe vet dit is... Een stukje terrein...
|
|
|
Post by Papa Wim on Jun 4, 2013 10:02:06 GMT 1
Lucy en ik zijn ook door het Bolt Action virus bevangen. Ik heb voor het eerst in 4 jaar (of meer) weer geknutseld! Een Russische T34 in elkaar gezet. Ziet er allemaal fantastisch uit!
|
|