|
Post by Sander on Nov 4, 2014 7:53:01 GMT 1
Omdat ik natuurlijk nieuw ben met de regels wilde ik even kijken of ik goede uitleg op het internet kon vinden. En jawel, hawkwargames zelf heeft een hele reeks filmpjes gemaakt met de regels en hier en daar ook wat schilder tips. Dus voor de mensen die dit ook handig vinden: www.youtube.com/user/hawkwargames/videos
|
|
|
Post by Danny Sopjes on Nov 6, 2014 10:24:50 GMT 1
Wauw, mooie filmpjes... Wist niet waar ik moest beginnen met lezen van de regelboek... Zal straks als ik thuis kom nog ff de regels nog doorlezen van mijn Hades en de 2 walkers en daarna ff kijken hoeveel punten ik heb.
Ken jij ff kijken hoeveel punten jij hebt, Sander? Dan ken ik er ff op spelen als ik meer heb of andersom
|
|
|
Post by Sander on Nov 6, 2014 12:58:20 GMT 1
Ik heb 716 punten.
|
|
|
Post by Danny Sopjes on Nov 6, 2014 13:47:17 GMT 1
ff snel een referencesheet gepakt op internet... Wel handig deze! fragged.info/2014/02/dzc-reference-sheets/Maar ik heb ff zonder de modellen te bekijken 942 punten... ik zal die Hades wel ff weglaten voor de eerste battle, te sterk ook... Dan kom ik op 737 punten Nou, dan tot morgen, Sander
|
|
|
Post by Sander on Nov 6, 2014 13:59:19 GMT 1
Mooie sheet, ook alle nieuwe units staan er op. tot morgen
|
|
|
Post by Papa Wim on Nov 10, 2014 15:12:49 GMT 1
Ook ik zal de filmpjes gaan bekijken binnenkort!
|
|
|
Post by Danny Sopjes on Nov 11, 2014 11:21:54 GMT 1
Echt een aanrader die filmpjes, als je de regels nog niet kent dan is het echt handig om in ieder geval de basis te weten en als je dan nog vraagjes hebt dan ken je het altijd aan ons vragen  Ik heb nog een mailtje gestuurd voor die Crisis korting en als het door gaat heb ik iets minder dan 1800 punten Dus een grote leger komt er aan 
|
|